DIONICE,LOTO I OSTALE IGRE NA SREĆU
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Početna stranicaLatest imagesRegistracijaLogin
VAŽNA OBAVIJEST !!! U cilju unaprijeđenja foruma i unaprijeđenje poslovanja kroz uvođenje novih proizvoda i instrumenata uvodimo instrument psovanja na forumu za sve naše pretplatnike. Izrazite svoje osjećaje prema drugima i postanite bolji investitor !!!Ekskluzivno !!! Forum Investitor je u posjedu tehničkih targeta najpoznatijeg tehničkog analitičara kolege za Crobex i neke od dionica sa zagrebačke burze. CROBEX 1100 HT-R-A 155 ATPL-R-A 240 LEDO-R-A 900 DIOK-R-A 0 TISK-R-A 78 DLKV-R-A 75 ULPL-R-A 160 ADPL-R-A 9 LKPC-R-A 340 Pratite promjene iz sata u sat ! Ostanite prisebni. Uključite radio ili TV prijemnik. Isključite aparate na struju i plin, zatvorite vodu. Upotrijebite specijalna ili priručna zaštitna sredstva, pancirke, šljemove, boce s kisikom. Zapamtite: Opasnost traje sve dok se ne oglasi ZVUČNI SIGNAL ZA PRESTANAK OPASNOSTI ili dok nadležne službe ne daju nove targete !

Najbolji linkovi za sve investitore

Go down 
Autor/icaPoruka
Fedya

Fedya

Broj postova : 205
Registration date : 19.03.2010

Najbolji linkovi za sve investitore Empty
PostajNaslov: Najbolji linkovi za sve investitore   Najbolji linkovi za sve investitore Icon_minitimesub oľu 20, 2010 11:47 am

[You must be registered and logged in to see this link.]

Najbolji financijski blog u Hrvatskoj i Njemačkoj kojeg pišu naši eminentni stručnjaci

[You must be registered and logged in to see this link.]

Odličan sajt o inflatornim pritiscima na unutarnje tržište
[Vrh] Go down
Gost
Gost

PostajNaslov: Re: Najbolji linkovi za sve investitore   Najbolji linkovi za sve investitore Icon_minitimesub oľu 20, 2010 11:59 pm

site za sve, ne samo za investitore - [You must be registered and logged in to see this link.]

Crisis times are here, are you prepared? Here you will be able to find
a survival guide which includes resources and useful information about
survival and emergency situations, such as surviving the wilderness,
the desert, living off the grid, how to survive at sea, and many more,
just check the articles below and chances you will find something that
might interest you.
[Vrh] Go down
Gost
Gost

PostajNaslov: Re: Najbolji linkovi za sve investitore   Najbolji linkovi za sve investitore Icon_minitimepon oľu 22, 2010 2:58 pm

Štrumpf je napisao/la:
site za sve, ne samo za investitore - [You must be registered and logged in to see this link.]

Crisis times are here, are you prepared? Here you will be able to find
a survival guide which includes resources and useful information about
survival and emergency situations, such as surviving the wilderness,
the desert, living off the grid, how to survive at sea, and many more,
just check the articles below and chances you will find something that
might interest you.

Ovo sam malo pogledao i mogu reći da ima zanimljivih stvari za pročitati.Stvari koje ti ne bi pale napamet.
Čovjek se zamisli malo. :idea:
[Vrh] Go down
Sponsored content

PostajNaslov: Re: Najbolji linkovi za sve investitore   Najbolji linkovi za sve investitore Icon_minitime

[Vrh] Go down

Najbolji linkovi za sve investitore
[Vrh] 
Stranica 1 / 1.